Verkiezing Mediaprojecten NAM Leefbaarheidsfonds

Heeft u een mooi idee om Groningen op de kaart te zetten met een project op het gebied van media? En wilt u kans maken op een financiële bijdrage uit het Leefbaarheid- en Duurzaamheidsprogramma van NAM? Schrijf dan uw projectplan uit en stuur het vóór maandag 15 februari 2016 naar leefbaarheid@nam.nl.

De bijdrage voor mediaprojecten is bedoeld om Groningen positief en op een interactieve manier onder de aandacht te brengen. Het woord ‘media’ mag hierbij zo breed mogelijk geïnterpreteerd worden: inzendingen kunnen variëren van een fotoboek of film tot een interactieve website. Het is de bedoeling dat de projecten Groningen op een positieve manier onder de aandacht brengen, en een aantrekkende werking hebben op mensen buiten de provincie.

Inzendingen die voor een financiële bijdrage in aanmerking willen komen moeten aan een aantal voorwaarden voldoen.

Stemmen

Projectaanvragen die ontvankelijk worden verklaard door de Adviescommissie en jury komen vanaf dinsdag 15 maart 2016 op namplatform.nl/verkiezing te staan. Vanaf dat moment kan iedereen op zijn of haar favoriete mediaproject stemmen. Degene met de meeste stemmen wint de publieksprijs, die op maandag 25 april 2016 uitgereikt wordt.

Tevens zal bij de uitreiking van de publieksprijs bekend worden gemaakt welke projecten nog meer door de jury en Adviescommissie gehonoreerd zijn.

 

 

De beste initiatieven voor stad en ommeland Logo burgerparticipatie